Friday, July 10, 2020

Pengedar Shaklee-Vivix Kawasan Bayan Lepas | Aktif Dan Komited


Cik Aisyah Noor Hisham

SID 1396073

PENGEDAR SHAKLEE SAH DAN TERLATIH



UNTUK PERTANYAAN VIVIX, BOLEH TERUS KLIK LINK πŸ‘‡

VIVIX


Untuk Pertanyaan Produk Lain Klik πŸ‘‡


Yang beli dengan saya, saya akan pastikan anda diberi cara makan yang betul dan tepat. Ini untuk memastikan anda dapat kesan yang terbaik.

Tetapi, harus ingat suplimen Shaklee bukanlah ubat. Ia hanyalah untuk menyokong kesihatan anda ke tahap yang lebih baik.

================================


CIK AISYAH
0175447140
PENGEDAR SHAKLEE AKTIF BAYAN LEPAS

Klik butang di bawah untuk terus ke inbox whatsapp saya πŸ‘‡




4 LANGKAH MUDAH JADI AHLI SHAKLEE


1. DAFTAR DI SINI

2. TERIMA SMS DARIPADA SHAKLEE
- Anda akan terima ID dan password sementara daripada Shaklee setelah mendaftar.
- Sila login di https://www.shaklee.com.my/ menggunakan ID dan password yang diterima
- Sila reset password anda

3. LENGKAPKAN MAKLUMAT PERIBADI
- Sila isi maklumat pasangan (jika ada), nombor akaun dan lain-lain
- Maklumat nombor akaun diperlukan supaya pihak Shaklee dapat membuat pembayaran cashback (setiap 14hb)sekiranya anda layak

4. BUAT BELIAN PRODUK
- Untuk aktifkan keahlian, sila buat pembelian produk ikut arahan di dalam website tersebut
- Keahlian percuma bagi pembelian produk melebihi 100 point

Belian boleh menggunakan Credit Card atau Debit Card

Hubungi saya di 0175447140 sekiranya anda mengalami kesukaran mendaftar


APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?

Bukan jadi ahli saja-saja tau. Tapi anda akan dapat banyak kelebihan

🌸 Harga ahli (murah 15%-35%)
🌸 Cashback bagi yang layak
🌸 Support group tentang produk
🌸 Online shopping access di www.shaklee.com.my
🌸 Nutrition consultation
🌸 Check kesihatan percuma di Shaklee HQ/Branch
🌸 Promosi ahli
🌸 Peluang perniagaan


SIAPA SAYA?


Hai, saya Aisyah. Saya ialah pengedar Shaklee yang komited untuk membantu para pelanggan saya mendapatkan produk yang terbaik bersesuaian dengan masalah dan bajet mereka.

Insyaallah, beli dengan saya, saya akan berikan cara makan yang betul dan berkesan.


MERUPAKAN PENGGUNA SHAKLEE


Saya jual, saya guna.

Saya juga merupakan pengguna produk Shaklee dengan mengamalkan Set Jerawat Shaklee iaitu Garlic Complex, Vita-C dan ESP.

Alhamdulillah muka Aisyah sekarang dah bebas jerawat. Parut jerawat pon dah kurang.


KELEBIHAN BELI DENGAN SAYA


🌸 Ajar cara makan berkesan
🌸 Stok fresh
🌸Peluang perniagaan 

Klik butang di bawah untuk terus ke inbox whatsapp saya πŸ‘‡







No comments:

Post a Comment

Set Hamil Dan Pantang Embun | Gabungan Tanamera Dan Shaklee 2023

  Siapa je yang tak kenal Tanamera kan? Jenama terkenal untuk ibu hamil atau berpantang. Mostly ibu-ibu yang berpantang mesti cari set berpa...